Kitty starter kit

Nu har vi (läs jag) börjat förbereda oss på att kattungens ankomst och jag beställde förut massa kattrelaterade prylar från Bitiba.se som kom nu i veckan. Btw, jag kan starkt rekommendera dom då beställningen kom bara några få dagar efter att jag lagt ordern. Klös/klättermöbel, transportbur, klösbrädor, låda, leksaker, you name it. Allt möjligt krafs som man kan tänkas behöva har jag införskaffat.
 
Jag ser dock inte fram emot att monteraupp balkongnätet. Inte nog med att det är betong överallt (d.v.s. golv, väggar och tak) utan vi bor ju så klart högst upp i trapphuset. Det innebär att man ska stå och försöka borra utan att falla över balkongräcket och falla tre våningar. Jag som har höjdskräck och dessutom hatar att borra kommer inte behöva utsätta mig för det men jag är inte så överväldigande glad över att skicka ut Patrik heller. Det är fortfarande mer än en månad tills lilla Ebba kommer så vi har gott om tid att lösa problemet med balkongnät.
 
 
 
Publicerades: Tisdag den 28 Juli, 2015, klockan 20:00
2012 - 2018 © Alexandra Sveen