11 veckor

Idag blev Zac 11 veckor, och som vanligt så tar jag nya helkroppsbilder och huvudbilder samt mäter och väger honom. Idag var första gången jag ställde honom utan att muta honom med kycklinghalsar, och jag tycker det gick ganska bra. Han tyckte väl det var måttligt roligt att behöva stå och få sina ben flyttade, men eftersom jag vill att han ska kunna fristå utan godis får jag sätta in träningen tidigt. Fast under utställningar ska jag inte hålla på och flytta benen, det gör jag bara för att få till fina bilder ;)
 
Eftersom det blir några bilder när jag för varje vecka tar huvud- och helkroppsbilder så har jag nu skapat två nya gallerier att ha dessa bilder i, istället för att de ska ligga och ta plats i det vanliga valpgalleriet. Något man för övrigt kan se på Zac om man jämför helkroppsbilderna från 8 veckor till de jag tog idag är att han börjar komma in i tonåren. De långa skrangliga benen börjar ta form!
 
 
 
Publicerades: Torsdag den 28 juni, 2012, klockan 21.50
2012 - 2018 © Alexandra Sveen