Zac 2 år!

Hipp hipp hurra - i efterskott! Igår fyllde snorvalpiga prickigkorv 2 år, vilket jag inte blev medveten om förrän jag fick ett "Grattis-sms" från Agria [OT, byter från Agria till IF i maj - YAY]. Det blev tyvärr inte så mycket firande faktiskt då jag jobbade och var väldigt trött när vi kom hem. Men en långpromenad kring kohagarna fick han och dessutom blev han bortskämd med en massa goda matrester från kollegorna. 
 
Han har börjat bli mer vuxen nu och framför allt lugnare, vilket säkerligen beror till stor del på kastrationen. När jag äntligen blir ledig på torsdag ska jag försöka se till att ta några uppdaterade profilbilder på honom som jag kan lägga ut på sidan. 
 
Muppiga Zac hela två år gammal
 
 
Publicerades: Söndag den 13 april, 2014, klockan 19.22
2012 - 2018 © Alexandra Sveen