RIP Zac

Nu känner jag att jag är redo att gå ut här på bloggen med det hemska som hänt. Zac lever inte längre. Ord som klingar väldigt illa men som tyvärr är sanna. Under början av förra veckan blev han påkörd av en bil och dog. Jag tänker inte gå in på detaljnivå då det fortfarande är väldigt jobbigt att tänka på, men kortfattat så skulle jag rasta honom efter jobbet och jag hade honom lös. Zac gick drygt 2-3 meter före mig och i en kurva kommer en bil (som kör betydligt fortare än vad man får göra på den där grusvägen) och träffar Zac. Turligt nog dog Zac direkt vid smällen så han slapp lida.
 
RIP Zac
2012-04-12 — 2014-05-06
 
Bara ett fåtal vet redan om det som hänt men det var bara de närmaste samt uppfödaren som informerades de närmaste dagarna efter olyckan. Som många säkert förstår kommer bloggen numera ligga kall på obestämd tid.
 
 
Publicerades: Onsdag den 14 maj, 2014, klockan 20.27
2012 - 2018 © Alexandra Sveen