Träning i ridhuset

Idag var jag och Zac iväg till ridhuset i Gimo för lite träning. Det var tänkt att jag skulle träna tillsammans med Mia och Tengil, samt alla andra som vill komma dit meeen så blev det inte. Jag fick för mig att ridhuset var öppet för hundträning kl. 13-15 och jag var på plats ungefär kl. 12.30 för djag skulle träffa Mia ungefär 30 min innan träningen.  Så i väntan på Mia började jag bygga upp en rallylydnadsbana som jag skulle köra igenom senare. När hon inte dök upp (vilket inte var så konstigt, hehe) så började jag värma upp med lite fot.
 
Jag fortsatte sedan med att köra banan och annan RL-träning vilket tog cirka 45 min, sedan vanlig lydnad i cirka 30 min och så avslutade jag med en svettig agilityrunda. Därefter blev jag meddelad av hästfolket att hundträningen brukade vara kl. 15-17 men idag var den flyttad till kl. 16-18 p.g.a. av de skulle ha hästhoppning från kl. 15. 
 
Eftersom jag var klar med träningen gjorde det mig inte så mycket men det var trist att inte få träffa Mia och Tengil. Fast vi ska gå på långpromenad på torsdag så vi ses ju då! Mer detaljerad version av träningspasset kommer snart läggas in under träningsfliken.
 
 
Publicerades: Söndag den 24 mars, 2013, klockan 17.35
2012 - 2018 © Alexandra Sveen