Paradise hotel

Jag började faktiskt titta på den här säsongens Paradise hotel efter att ha lyssnat lite på ett av tv4's debatter som tog upp just det. Inte helt otippat så är det blonda bimbos med uppblåsa läppar och bröst som är med tillsammans med tatuerade och muskolösa killar. Flera av dessa killar har dessutom backslick (vilket jag personligen finner sjukt oattraktivt). Paradise hotel har verkligen inte förändrats ett dugg sedan det första avsnittet sändes för väldigt många år sedan; det börjar med x antal tjejer och x antal killar som paras ihop för att bo tillsammans, några röstas ut och nya kommer in. Sedan helt plötsligt kommer de som röstats ut tillbaka senare i säsongen för att sätta stämningen i gungning! Trots att man vet exakt vad som kommer hända så är det pinsamt svårt att sluta titta. Det är lite så jag skäms över mig själv.
 
Måste bara lägga till att i avsnittet jag just såg så blev hela originalgänget med tjejer utbytta med ett nytt gäng och killarna skulle få göra sig fina för de nya brudarna. Killarna filmas när de snyggade till sig och det två killar höll på med var nog en av de mest omanliga fenomenen (enligt mig). Den ena använde ungefär en hel burk gele till håret och den andra en hel flaska med hårstray. Vad hände med det vardagliga gulliga rufset? Tack för att jag har Patrik säger jag då bara, skulle aldrig kunna hitta en ny kille i Stockholm med tanke på hur alla killar ser ut nu för tiden. Glöm rockiga killar med baggies, hoodie och skateboard med kort hår, nu är det brats med backslick och tajta jeans som gäller. Suck...
 
 
Publicerades: Torsdag den 28 november, 2013, klockan 12.44
2012 - 2018 © Alexandra Sveen