Vinter!

Herregud vad vintern kom fort i år! Det började snöa för två dagar sedan, och det har inte slutat. Vi har nu cirka en halvmeter snö och det snöar fortfarande! Zac älskar all snö kan jag tala om. Han skuttar, hoppar, gräver och biter. Det har varit mörkt de senaste dagarna när jag tagit ner honom till gärdet (för att han ska få springa av sig) så jag har inte kunnat ta med kameran. Men imorn så ska jag nog dra med mig båda grabbarna ner dit på morgonen och då ska jag ha både kamera och videokamera med mig!
 
Idag åkte jag ner till Sthlm för att plocka upp Patrik och sedan åkte vi vidare till Hässelby där jag fick min födelsedagspresent (lite i förväg men det gjorde inte mig ngt!). Min födelsedagspresent bestod av fiskar, räkor och växter att förnya akvariet med! Jag shoppade loss ordentligt på hans bekostnad och det gav mig 40 stycken platy, två stycken slöjancistrus, åtta metallpansarmalar, omkring 30-35 gula räkor och tio växter, plus fiskmat. Kalaset hamnade på 1300 kr och jag måste medge att akvariet blev väldigt fint med alla färggranna platys. Kan försöka få en bild på det imorn när fiskarna blivit lite modigare och inte trycker längst bak i akvariet.
 
Imorn kommer som sagt bilder på Zac när han uttrycker sin kärlek till vintern och snön, sedan ska jag försöka lista ut hur man lägger in en film! (jag vet principen men har aldrig gjort det själv förut)
 
 
Publicerades: Fredag den 30 november, 2012, klockan 20.29